Cross Training

HomeOfertaCross Training

Cross Training – program treningu siłowego i kondycyjnego, który opiera się na wzroście 10 najważniejszych zdolności siłowych: wydolność naczyniowo-oddechowa, wytrzymałość, siła, gibkość, moc, szybkość, koordynacja, zwinność, równowaga, precyzja ruchu.

Crossfit jest treningiem funkcjonalnym, gdzie w głównej mierze skupiamy się na sprawności, a wypadkową tych wszystkich ćwiczeń jest wygląd zewnętrzny.  Łączy w sobie kwintesencję sportów siłowych (podnoszenie ciężarów), gimnastyki (podciągnięcia i wsparcia siłowe na drążkach) i sportów wytrzymałościowych.

W naszej ofercie znajduje się kilka poziomów zaawansowania:

  1. Wprowadzenie – zajęcia dedykowane osobom, które zaczynają przygodę z CROSS TRENINGIEM. Głównym założeniem tych zajęć jest omówienie podstawowych ćwiczeń oraz doskonalenie wzorca ruchowego. Nie jest wymagana kondycja, siła czy sprawność, ponieważ dobór ćwiczeń czy obciążeń jest odpowiedni dla poziomu każdej osoby, a wszystko odbywa się przy udziale trenera, który wytłumaczy, pokaże, doradzi oraz pomoże wykonać ćwiczenia. Stawiamy przede wszystkim na ich poprawność.
  2. INTRO – to kolejny etap ( po zajęciach wprowadzających ) treningu typu CROSS. Doskonalimy ćwiczenia z zakresu dwuboju olimpijskiego, gimnastyki oraz ćwiczeń kondycyjnych. Podczas tych zajęć staramy się łączyć poszczególne dyscypliny i wykonywać trening na bazie tych ćwiczeń,które omawialiśmy.
  3. WOD/START – Trening Typ CROSS dedykowany dla osób zaawansowanych , które przeszły cały etap zajęć wprowadzających ( Wprowadzenie, Intro). Na zajęciach wykorzystujemy spectrum ćwiczeń wchodzących w skład CROSSFITU.

Kto może trenować Cross Training?

Cross Training skierowany jest dla każdego, kto chce być aktywny fizycznie, niezależnie od tego, w jakim jest wieku, czy posiada jakieś doświadczenie w innych dziedzinach sportu,  jaki jest poziom jego kondycji i jaki cel zamierza osiągnąć dzięki treningowi. Największą zaletą jest to, że intensywność ćwiczeń jest dostosowana indywidualnie do danej osoby, do jej predyspozycji tj. wieku, doświadczenia i kondycji. Podczas treningu samodzielnie dopasowujemy intensywność ćwiczeń do naszych możliwości poprzez modyfikację czasu ich wykonania oraz ilości powtórzeń. W związku z tym trening ten może zacząć nawet niewytrenowana osoba. Wówczas warunkiem powodzenia treningu jest regularność i zwiększanie intensywności.

Zalety Cross Training

  • wzmocnienie mięśni i stawów całego ciała
  • różnorodność – za każdym razem można wykonywać inny rodzaj ćwiczeń a także
    ćwiczenia bez sprzętu lub ze sprzętem
  • poprawienie ogólnej kondycji fizycznej oraz wydolności
  • smukła i wyrzeźbiona sylwetka
Fight Gym - Muay Thai, Kickboxing, Cross Training, Fitness, Krav Maga, Bjj, Zapasy, MMA, Submission fighting Lublin