FITNESS

ZAJĘCIA JĘDRNE UDA I POŚLADKI to specjalnie zaprogramowane przez nas zajęcia fitness skupiające się na dolnych partiach ciała. Dzięki zajęciom jędrne uda i pośladki wysmuklisz i ujędrnisz ciało oraz w szybkim czasie zauważysz efekty ćwiczeń. Podczas zajęć skupiamy się na modelowaniu sylwetki i spalaniu tkanki tłuszczowej łącząc ćwiczenia wzmacniające z ćwiczeniami cardio. Zajęciac jędrne uda pośladki nadają się dla osób o każdym poziomie zaawansowania.

ZAJĘCIA TABATA BRZUCH to system treningowy, w którym ćwiczymy w systemie 20 sekund pracy i 10 sekund przerwy. Trening interwałowy jakim jest Tabata Brzuch idealnie nadaje się dla osób chcących spalić tkankę tłuszczową i zgubić zbędne kilogramy. Podczas zajęć Tabata Brzuch skupiamy się na wzmacnianiu całego ciała z naciskiem na mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie. Dynamika zajęć i różnorodność ćwiczeń nie pozwolą na nudę.

ZAJĘCIA HIIT + STRETCHING to połączenia treningu interwałowego z rozciąganiem. Trening HIIT to system treningu interwałowego, który wzmocni kondycję oraz wpłynie na redukcję tkanki tłuszczowej. Ćwiczenia wielostawowe, które wykorzystujemy w treningu mają korzystny wpływ na wzmocnienie i wyrzeźbienie całego ciała. Trening HIIT przynosi efekty w bardzo krótkim czasie. W drugiej części treningu skupiamy się na stretchingu. Rozciąganie wpłynie na zwiększenie zakresów ruchu, poprawi mobilność i pozwoli uniknąć kontuzji w przyszłości. Trening przeznaczony jest dla Pań o każdym poziomie zaawansowania.

MINI BANDS HIIT jest to intensywny trening interwałowy. Efektywność ćwiczeń zwiększa wykorzystanie specjalnych gum – mini bands. Mają one za zadanie stawianie oporu podczas ich rozciągania, co mocno aktywuje daną partię mięśniową do pracy. Odpowiedni dobór ćwiczeń przez naszych trenerów sprawia, że mini bands zastąpią w zupełności trening całego ciała z hantlami czy ze sztangą na siłowni. Korzyści z regularnych treningów to przede wszystkim wysmuklenie i ujędrnienie całego ciała, poprawa proporcji sylwetki i kondycji, pozbycie się cellulitu i zbędnych kilogramów oraz wzmocnienie całego ciała.

TBC INTERWAŁ  jest to trening całego ciała wykonywany w rundach (interwałach), podczas którego przeplatamy ćwiczenia o dużej intensywności z wysiłkiem o niskiej intensywności. W ten sposób wydłużamy czas, w którym jesteśmy w stanie pracować intensywnie i jednocześnie zwiększamy efektywność treningu, podkręcając tym samym metabolizm. Na treningu angażujemy do pracy wszystkie partie mięśniowe. Wykorzystujemy ciężar własnego ciała, kettle, hantle, mini bandy oraz inny dostępny sprzęt. Dzięki regularnym treningom możemy szybko i skutecznie spalić tkankę tłuszczową, poprawić kondycję i proporcje sylwetki oraz wyrzeźbić mięsnie całego ciała.