Czy możemy podarować naszym Mamom coś cenniejszego niż zdrowie, energię i lepsze samopoczucie?
Chyba nie!

Dlatego też zapraszamy serdecznie wszystkie Panie na TYDZIEŃ AKTYWNEJ MAMY organizowany właśnie z okazji Dnia Matki.

Wstęp na wydarzenie jest całkowicie bezpłatny. Wystarczy jedynie odebrać specjalnie przygotowane zaproszenie z recepcji naszego Klubu 😊

W Tygodniu Aktywnej Mamy mogą wziąć udział wszystkie Panie.  Wydarzenie to jest nie tylko wyjątkową okazją dla posiadaczek naszych karnetów, ale także przyjaciół i rodzin naszych Klubowiczów oraz Pań, którym nie udało się jeszcze zrobić „tego pierwszego kroku”.

W programie przygotowaliśmy dla Pań zajęcia grupowe, prelekcje, konsultacje oraz degustacje 🤩 
Szykujemy także kilka nowości.

A co dokładnie w programie? Poniżej cały harmonogram:

👉 PONIEDZIAŁEK 27.05.
17:00-18:00 – Plecy bez bólu (Dagmara Muryjas)
Ćwiczenia wzmacniające, mobilizujące i rozluźniające mięśnie, które odpowiadają za prawidłową postawę kręgosłupa.

19:00-20:00 – Cross Fitness (Magdalena Paruch – Trener Personalny, Instruktor Fitness)
Nasz autorski program, którego celem jest spalanie tkanki tłuszczowej, wysmuklenie i ujędrnienie sylwetki, poprawienie kondycji oraz wzmocnienie wszystkich grup mięśniowych. Trening o umiarkowanej intensywności.

20:00-21:00 – Wprowadzenie do treningu Cross (Bartek Malec )
Ćwiczenia dla osób rozpoczynających swoją przygodę z Cross Trainingiem. Zajęcia składają się z: rozgrzewki, części właściwej i stretchingu. Ćwiczenia w ramach części właściwej treningu są wykonywane w umiarkowanym tempie i angażują dosłownie całe ciało. Intensywność i poziom trudności ćwiczeń dopasowany jest indywidualnie do uczestników zajęć.

👉 WTOREK 28.05.
17:30-18:15 – Prelekcja „ Brzuch po porodzie – jak przywrócić mu dawny wygląd?” (Dagmara Muryjas)

18:15-19:00 – Mama wraca do formy (Dagmara Muryjas)
Zajęcia ruchowe dla mam, które w bezpieczny i zdrowy sposób chcą wrócić po przerwie do formy. Ćwiczenia o umiarkowanej intensywności mają na celu wzmocnienie i przywrócenie prawidłowego funkcjonowania ciała.

19:30-20:30 – Wprowadzenie do treningu Cross (Michał Wojciechowski – trener personalny)

👉 ŚRODA 29.05.
18:00-19:15 – Aktywna mama może obronić się sama! – Samoobrona dla kobiet (Tomasz Czułnowski / Alicja Kiczor)
Chcesz zwiększyć swoją pewność siebie i czuć się bezpiecznie? Każdy pomysł efektywnej samoobrony ma sens. Najważniejsze jest to, aby wrócić do domu! Twoje bezpieczeństwo to bezpieczeństwo Twoich najbliższych.

18:15-19:30 – Konsultacje trenerskie oraz dietetyczne (Magdalena Paruch)

19:30-20:30 – Cross Fitness (Magdalena Paruch)

👉 CZWARTEK 30.05.
17:30-18:30 – Prelekcja „Babskie sprawy, o których wstydzimy się mówić”. (Lek. Ewa Rech)
Choroby ginekologiczne takie jak nietrzymanie moczu lub zaburzenia statyki narządu rodnego wciąż stanowią temat tabu. Kobiety często wstydzą się wizyt u lekarza, czekają aż problem sam minie lub ignorują uciążliwe objawy. Dlatego też zapraszamy na spotkanie z lek. Ewą Rechberger, która odpowie na wszystkie nurtujące Was pytania!

18:30-19:30 – Zdrowie mięśni dna miednicy (Dagmara Muryjas)
Ćwiczenia oddechowe i ogólnorozwojowe mające wpływ na prawidłowe funkcjonowanie mięśni dna miednicy. Podczas zajęć uczymy się prawidłowych wzorców ruchowych, które nie obciążają mięśni dna miednicy i wspomagają ich prawidłową pracę.

👉 PIĄTEK 31.05.
17:30-18:30 – Pilates (Dagmara Muryjas)
Trening wzmacniający główne partie mięśniowe ze szczególnym zaangażowaniem mięśni głębokich. Skupiamy się na świadomym i spokojnym ruchu uwzględniając również rozluźnianie ciała.

18:30-19:30 – Wprowadzenie do treningu Cross (Bartłomiej Malec)

19:30-20:30 – Cross Fitness (Magdalena Paruch)

Zapraszamy serdecznie! 🙂