FITNESS

Rzeźba Ciała
Rzeźba Ciała to zajęcia o intensywności umiarkowanej, ukierunkowane na osiągnięcie harmonijnego wyglądu, dobrze zbalansowanego rozwoju mięśni, a także poprawę postawy ciała oraz jędrności. Polega na wykonywaniu nieskomplikowanych sekwencji ruchowych z wykorzystaniem ciężaru własnego ciała lub dodatkowego obciążenia na poszczególne partie mięśniowe, tj. grzbietu, klatki piersiowej, brzucha, pośladków, ud i ramion. Są to ćwiczenia o charakterze oporowym i aerobowym ułożone w specjalny program, który ma za zadanie:

  • zmaksymalizować tempo wzmocnienia i rzeźbienia mięśni,
  • inicjować i wspierać przywracanie właściwego balansu mięśniowego i ładnej prostej sylwetki,
  • podnieść wydolność i ogólną sprawność organizmu,
  • poprawić krążenie,
  • spalić zbędną tkankę tłuszczową,
  • ujędrnić skórę,
  • poprawić samopoczucie.

Trening sprawdzi się zarówno w przypadku osób początkujących, jak i zaawansowanych. Podczas zajęć trener dba o różnorodność wykonywanych ćwiczeń, uwzględniając niekiedy ich różne wersje – mniej lub bardziej wymagające. Dba także o poprawne wykonywanie każdego ćwiczenia, korygując wzorce ruchowe uczestników zająć.

Mini + Power Band
Mini + Power Band to trening o intensywności umiarkowanej oraz wysokiej z wykorzystaniem gum Mini Band oraz Power Band. Jego celem jest wzmocnienie i kształtowanie większości grup mięśniowych, spalanie tkanki tłuszczowej i poprawa wydolności organizmu. Zróżnicowanie oporu gum Mini oraz Power Band pozwala na indywidualizację treningu i dobranie obciążenia odpowiedniego dla każdego z uczestników zajęć. Program opiera się na umiejętnym łączeniu ćwiczeń oporowych, aerobowych oraz dynamicznych, angażujących jednocześnie wiele grup mięśniowych, z ćwiczeniami oporowymi na pojedyncze grupy mięśni. Trening Mini + Power Band pozwoli Ci osiągnąć następujące korzyści:

  • wspaniale wzmacnia i rozwija mięśnie,
  • poprawia stabilność stawów, zmniejszając ryzyko wystąpienia kontuzji podczas ćwiczeń oraz podnosząc komfort codziennych obowiązków,
  • redukuje tkankę tłuszczowa,
  • poprawia wytrzymałość i wydolność organizmu,
  • koryguje postawę ciała i poprawia koordynację ruchową.

Trening dla osób na każdym poziomie zaawansowania. Podczas zajęć trener kierunkuje uczestników zajęć, jak wykonać ćwiczenie zgodnie z poprawnym wzorcem ruchowym, tak aby wyciągnąć z niego maksymalne korzyści.

HIIT + Stretching
HIIT + Stretching to trening interwałowy o wysokiej intensywności, umożliwiający spalenie maksymalnie dużej ilości tkanki tłuszczowej w wyniku możliwie krótkiego wysiłku. To trening polegający na zmiennej intensywności ćwiczeń, podczas którego krótkie okresy intensywnego wysiłku przeplatają się z okresami umiarkowanego wysiłku. Treningu interwałowy cechuje skuteczność nawet kilka razy większa od ćwiczeń wykonywanych w jednostajnym tempie, a spalanie tkanki tłuszczowej po jego zakończeniu trwa nawet przez kilkanaście godzin. Trening zwieńczony jest intensywnym stretchingiem złożonym z ćwiczeń opartych na spinaniu, rozluźnianiu, wzmacnianiu i rozciąganiu mięśni w specjalnie ułożonych sekwencjach. Precyzyjny i spokojny ruch połączony z izometryczną pracą antagonistycznych grup mięśni sprawi, że mięśnie będą się utwardzać, rozciągać i wzmacniać w niewiarygodnie szybkim tempie, a cała sylwetka wysmuklać. Trening HIIT + Stretching to wyjątkowy trening, którego niewątpliwymi zaletami są:

  • błyskawiczna poprawa Twojej kondycji,
  • redukcja tkanki tłuszczowej w możliwie krótkim czasie,
  • skuteczne kształtowanie sylwetki,
  • przyspieszony metabolizm,
  • poprawa równowagi i świadomości ciała,
  • usunięcie napięć w obrębie przykurczonych grup mięśni,
  • eliminacja skutków siedzącego trybu życia,
  • utwardzenie mięśni i zwiększenie ich siły oraz elastyczności,
  • gwarancja, że na treningu nudzić się nie będziesz, a sale opuścisz z uśmiechem.

Doskonały wybór dla zapracowanych, szukających efektów, nowych wyzwań, zaprawionych w bojach i nie tylko. Podczas treningu trener pomaga dostosować poziom intensywności do możliwości osób poczatkujących. Słuchając wskazówek trenera każdy uczestnik zająć szybko zwiększy swoje możliwości.

Szczupła Sylwetka
Trening o intensywności umiarkowanej. Podczas zająć wzmacniamy ciało, ale skupiamy się przede wszystkim na kształtowaniu oraz modelowaniu sylwetki poprzez redukcję. Program został ułożony specjalnie, by spalać niechcianą tkankę tłuszczową. Podczas ćwiczeń do mięśni dostarczana jest głównie energia pochodząca z przemian tlenowych węglowodanów i tłuszczy, mięśnie są dotleniane, poprawia się przemiana materii, kondycja i samopoczucie. Podczas zająć ćwiczenia intensywnie spalające są przeplatane z ćwiczeniami wzmacniającymi. Trening kończy się ćwiczeniami rozciągającymi. Taka połączenie to doskonała szansa, aby bezpiecznie osiągnąć cel, jakim jest:

  • redukcja tkanki tłuszczowej,
  • wzmocnienie mięśni,
  • wysmuklenie figury,
  • poprawa wydolności oddechowej oraz krążenia,
  • przyspieszona przemiana materii,
  • obniżenie napięć w obrębie przykurczonych grup mięśni,
  • niwelacja skutków siedzącego trybu życia,
  • wspaniałe samopoczucie.

Trening dla każdego. W czasie zająć trener dba o utrzymanie odpowiedniej intensywności ćwiczeń, udzielając jednocześnie wskazówek, dzięki którym każdy uczestnik zajęć będzie mógł doskonalić wykonywane ćwiczenie, podnosząc świadomość ciała.

ZAJĘCIA JĘDRNE UDA I POŚLADKI
Specjalnie zaprogramowane przez nas zajęcia fitness skupiające się na dolnych partiach ciała. Dzięki zajęciom jędrne uda i pośladki wysmuklisz i ujędrnisz ciało oraz w szybkim czasie zauważysz efekty ćwiczeń. Podczas zajęć skupiamy się na modelowaniu sylwetki i spalaniu tkanki tłuszczowej łącząc ćwiczenia wzmacniające z ćwiczeniami cardio. Zajęcia jędrne uda pośladki nadają się dla osób
o każdym poziomie zaawansowania.

ZAJĘCIA TABATA+ BRZUCH
System treningowy, w którym ćwiczymy w systemie 20 sekund pracy i 10 sekund przerwy. Trening interwałowy jakim jest Tabata + Brzuch idealnie nadaje się dla osób chcących spalić tkankę tłuszczową i zgubić zbędne kilogramy. Podczas zajęć skupiamy się na wzmacnianiu całego ciała z naciskiem na mięśnie brzucha oraz mięśnie głębokie. Dynamika zajęć i różnorodność ćwiczeń nie pozwolą na nudę.